Založ si blog

Pán Kiska, príde deň, kedy budete hovoriť ľuďom, ktorí Vás volili a verili Vám aj pravdu? ?

Pretože to video, ktoré ste uverejnili na sociálnej sieti, to je jedna veľká lož. Úprimne Vám napíšem, chcelo sa mi grcať z tých rečí ako NIK… NIK v Európskej únii nechce vojnu… ako NIK… NIK nechce sankcie voči Rusku. A to kto ich akože podporil a zaviedol???? My, bežní ľudia, ktorí sme vám verili??? To o čo Vám išlo v tom videu?  EÚ nechce niečo čo v podstate spolu s USA a oligarchami už spôsobila? Svojimi činmi doslova roztrhali Ukrajinu na franforce, kľudne obetovali tých ľudí pre svoje ničotné ciele a teraz odrazu to NIK, Nik nechce? Situácia sa im vymkla z rúk?

To akože kto podporuje nacistickú vládu na Ukrajine? Vládu, ktorá sa neštíti zabíjať vlastný ľud na východe krajiny len preto, že mali iný názor a cítia sa byť koreňmi viac Rusi? Vy si nespomínate ako ľudia privítali Porošenka v Bratislave? Ako krásne mu skandovali? Kričali „fašista„ a vy ste potom v Prahe povedali, že ukrajinského prezidenta slovenský ľud pekne privítal. To teda áno… Presne podľa zásluh. Ten pán patrí do blázinca a nie na post prezidenta Ukrajiny a nemyslím si to len ja, ale obrovské množstvo ľudí… no Vy máte zrejme iný názor.

Plakali by ste pán Kiska, plakali by ste ako dážď… keby ste videli všetku tú biedu, bolesť a žiaľ, ktoré svojimi nenásytnými, bezohľadnými rozhodnutiami spôsobila aj Európska únia, no hlavne tých zopár mocných, ktorí poťahujú za nitky a tým určujú smerovanie sveta. Keby ste videli plačúce deti  z východnej Ukrajiny, ktorých uslzené oči prosia, aby sa konečne prestalo strieľať, aby sa opäť mohli hrať ako kedysi. Keby ste videli tú beznádej v očiach žien, ktoré musia pochovávať svoje deti, keby ste videli bezmocnosť mladých chlapcov, ktorí neskoro pochopili, že to kam ich nahnali nebude ich slávou, ale hrobom… Keby ste videli užialené bytosti, ktoré z nejakého mne neznámeho dôvodu nechcete vidieť. Videli by ste ich, keby to boli vaši synovia? Vaši bratia? Vaša matka?

Čas plynie a pravda sa pomaly ale isto začína predierať na povrch. Už Vám takmer nikto v tejto malej krajine neuverí, že je na vine Rusko, na ktoré EÚ uvalila nezmyselné sankcie a Vy pán Kiska… Vy ste ich v momente podporili. Nuž a pre mňa to bol impulz k tomu, že som Vám prestala veriť, v srdci som sa Vás vzdala ako prezidenta. Viem, som len malá ryba vo veľkom rybníku, môže vám to byť jedno, ale … takýchto malých rýb je stále viac a viac, my sa spájame a nakoniec z toho môže vzísť nebezpečná obria hydra, ktorá všetkých čo zradili strhne z piedestálu. Z výšky, na ktorú sa vyštverali po zhrbených chrbtoch bežných občanov, môže nasledovať veľmi bolestivý pád.

Ja som Vás volila pán Kiska! Verila som, že práve Vy budete tým svetlom v čiernej diere, že práve Vy tu budete pre ľudí. Vari ste to nesľúbil vo svojej prísahe?? Mohla som sa vo vás tak veľmi zmýliť? Toľko krát som sa už pýtala sama seba. Porezala som sa do Vašich očí a videla v nich DOBRO. Nerozumiem…Keby ste len vedeli ako som Vám vtedy verila. Je to už nemožné? Je naozaj neskoro, aby ste sa otočili chrbtom k tým, pre ktorých slová ľudskosť a spravodlivosť nič neznamenajú? K najmocnejším a zároveň aj najšibnutejším tohto sveta, ktorých arogancia nepozná hraníc? Sú to blázni, ktorí sa zahrávajú s našimi životmi a Vy dobre viete, že keby ich nebolo, nebolo by ani vojen, ktoré sú pre nich tým najlepším biznisom. Nielen pre zbrojársky priemysel, ale najnovšie aj pre obchodovanie s ľudskými orgánmi. Nemôžete byť opäť mojim hrdinom a presvedčiť mňa i celý ľud, že ste predsa len človek, ktorý sa niekde na ceste stratil? Práve dnes som pozerala film Kráľovstvo nebeské, v ktorom odzneli tieto slová: „Kráľ môže pohnúť pešiakom, ale pamätaj, o svojej duši rozhoduješ sám.“

Áno, neraz som chcela článok zmazať, nepublikovať. Vravela som si, že sama aj tak nič nezmôžem. Budem si ja radšej ďalej spokojne žiť vo svojej krásne bubline a tváriť sa, že sa ma to vôbec netýka. Lenže… niečo vo mne plakalo a kričalo: „Naozaj sa ťa to netýka? Netýka a nedotýka sa ťa bieda ľudí žijúcich len kúsok od našich hraníc? Netýkajú sa ťa slzy detí, ktoré zmŕzajú v pivniciach? Netýka sa ťa bezmocnosť mladých chlapcov, ktorých násilím nahnali zabíjať vlastných bratov??? Netýkajú sa ťa osudy starých ľudí, ktorých nechali bez dôchodkov?“

PS: Dovolila som si napísať svoj názor, taký odlišný od názoru Vášho prezidenta. To, že bol adresovaný jeho osobe neznamená, že je jediným v našej vláde, ktorý podporuje nacistickú vládu v Kyjeve. Budem radšej menovať aj pána Fica, aby ste ma nenazvali ficofilom, čo skutočne nie som. Je adresovaný jemu, pretože jemu som verila, jeho som volila a on ma sklamal. Je dosť možné, že ma teraz za tento názor ukameňujete, lebo naša spoločnosť netoleruje odlišné názory menšiny. Takých ľudí hneď označíte za konšpirátorov, presne ako ľudí na východe Ukrajiny za separatistov. Doteraz nechápem to škatuľkovanie… Sú to ľudia…

Otvorený list primátorovi Rybníčkovi a poslancom MsZ v Trenčíne

02.05.2016

Dovoľte mi, aby som Vám formou písaného slova dala na vedomie vôľu, myšlienky a názory mnohých Trenčanov. Možnože nad nimi len mávnete rukou, poviete si, že veď ľudia sa nakoniec podvolia, sklonia hlavy a nechajú nech sa po ich chrbtoch štverajú „vyvolení“ do výšin, ale napíšem Vám úprimne… z tej výšky môže nasledovať veľmi bolestivý pád. [...]

Kto hovorí, že Brusel v skutočnosti nerieši problém imigrantov?

18.06.2015

Moje Srdce! Viem, Vy ho vôbec nemusíte počúvať, ale môžete niečo iné… Môžete cez to moje, počuť svoje vlastné. Tvrdia nám, že EÚ má povinnosť voči imigrantom… To je pekné, veď treba byť empatický a pomáhať, ale… EÚ má najväčšiu povinnosť voči vlastným občanom, a keď ide riešiť problém s veľkým množstvom imigrantov, tak má mať na [...]

Držiteľ Nobelovej ceny za mier Obama vyzve EÚ k zachovaniu sankcií voči Rusku. ..

05.06.2015

Tento duchovne založený človek šíriaci neustále do sveta svoju veľkú dávku empatie, ľudskosti a zhovievavosti, majúci určite neustále na pamäti záujmy ľudu, morálne hodnoty a túžbu po živote bez rinčania zbraní, sa chystá vyzývať k predĺženiu sankcií kvôli agresívnej politike Ruska. Niečo také sa predsa vo svete, ktorý sme stvorili nesmie akceptovať a on ako [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 77929x
Priemerná čítanosť článkov: 8659x

Autor blogu

Kategórie